FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ - Frequently Asked Questions

 

1) Czy wysyłacie paczki w weekend?

Niestety, pomimo tego, że sklep stacjonarny jest czynny firmy kurierskie nie pracują i nie mamy możliwości wysłania zamówień.

 

2) Jak dokonać taniego zwrotu przez Pocztę Polską? (koszt zwrotu to 9,23 zł odliczane od środków zwracanych na konto.)

Poniżej podajemy instrukcję "krok po kroku" wykorzystując zrzuty z ekranu z dodatkowymi komentarzami.

I) Przejdź do ekranu logowania.

II) Zaloguj się.

 

III) Dodaj zwrot.

 

IV) Wybierz które produkty chcesz oddać zaznaczając haczykiem i wprowadź ilości (nie musisz oddawać wszystkich produktów z zamówienia :) )

V) Aby zwrot był darmowy musisz skorzystać z Poczty Polskiej, oczywiście masz możliwość wysłać w inny sposób, ale w takim wypadku już na swój koszt.

 

 

VI) Sprzedaż wysyłkowa jest prowadzona przez nasz jedyny sklep, więc nie ma problemu z wyborem adresu. Przejdź dalej:).

 

VII) Wybierz formę zwrotu pieniędzy.
VIII) Sprawdź podsumowanie swoich wyborów i przejdź dalej.

 

 

IX) Wydrukuj wygenerowany plik. Jeśli nie masz drukarki w domu zawsze możesz przegrać pliki i wydrukować np. w pracy lub u sąsiada:).
 

X) Spakuj paczkę, a wydrukowaną etykietę naklej na paczkę. Pamiętaj, etykieta powinna być czytelna! Niestety nie możesz ręcznie przepisać jej treści, Poczta zaakceptuje tylko wydruk.

 

X) Udaj się do dowolnej placówki/oddziału Poczty Polskiej i nadaj paczkę. Pamiętaj, na Poczcie nic nie płacisz (firma z którą współpracujemy IAI S.A. ma podpisaną umowę z PP). Gotowe:). Teraz musisz poczekać 1-4 dni aż paczka zostanie doręczona do naszej firmy. O przyjęciu paczki zostaniesz poinformowany e-mailem.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel